Vrácení zboží, reklamace
Bližší popis naleznete ve spodní části této stránky
Vrácení zapůjčených vzorků
Pokud využijte naši službu půjčovna vzorků, zvolte způsob vrácení zboží cestou odkazu "VZORKY - VRÁCENÍ". Postupujte dle pokynů ve formuláři.
Reklamace nekompletní dodávky
Zvolte v případě, že Vám nepřijde všechno z objednávky nebo pokud dojde k záměně zboží v objednávce. Po vyplnění formuláře Vás budeme kontaktovat s vhodným řešením.
Reklamace - Zboží přišlo poškozené
Pokud jste použili přepravní službu PPL nahlaste vše přes formulář k poškozené zásilce PPL, poté vyplňte náš formulář níže.
Pokud jste použili přepravní službu GLS vše vyplňte u nás v reklamačním formuláři níže. Připravte si fotodokumentaci celého balíku (štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.).
Nahlášení poškozené zásilky je nutné nahlásit nejpozději do 3 dní od doručení zásilky. Po vyplnění našeho formuláře Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.
Reklamace v zákonné záruční době
Vyplňte prosím náš formulář níže, o dalším postupu Vás budeme neprodleně kontaktovat.
Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14-ti dnů
Vyplňte prosím náš formulář níže, pokud lhůtu o pár dnů překročíte ozvěte se nám. Žádost individuálně posoudíme a zkusíme v této záležitosti něco vymyslet.
Vrácení zboží je možné 2 způsoby:
- Zboží si můžeme stáhnout za poplatek 99,- Kč (pokud se nejedná o reklamaci) a to buď kurýrem PPL z Vaši adresy nebo Vám dáme k dispozici štítek, s kterým lze zásilku zanést na jakékoliv výdejní místo PPL parcelshop. V tomto případě se zásilka vždy dostane k nám včas a my tak Váš požadavek dokážeme zpracovat v nejkratší možné době.
- Zásilku můžete také zaslat na Vaše náklady na adresu, která je uvedené na konci on-line formuláře. V tomto případě však může dojít ke zpoždění zpracování požadavku v řádu týdne nebo v krajním případě dle naších zkušeností i k nedoručení zásilky vámi vybraným přepravcem k nám.
! Pro každý z těchto případů je nutné vyplnit on-line formulář !
Průběh Vašeho případu (vrácení, reklamace apod.) můžete sledovat v reklamačním portále, na který se dostanete před odkaz v e-mailu, který Vám přijde ihned po vyplnění on-line formuláře.