Vrácení zboží, reklamace

ikona navod Bližší popis naleznete ve spodní části této stránky ikona navod

 

Vrácení zapůjčených vzorků 

Pokud využijte naši službu půjčovna vzorků, zvolte způsob vrácení zboží cestou odkazu "VZORKY - VRÁCENÍ". Postupujte dle pokynů ve formuláři.

Reklamace nekompletní dodávky

Zvolte v případě, že Vám nepřijde všechno z objednávky nebo pokud dojde k záměně zboží v objednávce. Po vyplnění formuláře Vás budeme kontaktovat s vhodným řešením.

Reklamace - Zboží přišlo poškozené

Pokud jste použili přepravní službu PPL nahlaste vše přes formulář k poškozené zásilce PPL, poté vyplňte náš formulář níže.

Pokud jste použili přepravní službu GLS vše vyplňte u nás v reklamačním formuláři níže. Připravte si fotodokumentaci celého balíku (štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.).

Nahlášení poškozené zásilky je nutné nahlásit nejpozději do 3 dní od doručení zásilky. Po vyplnění našeho formuláře Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

Reklamace v zákonné záruční době

Vyplňte prosím náš formulář níže, o dalším postupu Vás budeme neprodleně kontaktovat.

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14-ti dnů

Vyplňte prosím náš formulář níže, pokud lhůtu o pár dnů překročíte ozvěte se nám. Žádost individuálně posoudíme a zkusíme v této záležitosti něco vymyslet.

Vrácení zboží je možné 2 způsoby:

  • Zboží si můžeme stáhnout za poplatek 99,- Kč (pokud se nejedná o reklamaci) a to buď kurýrem PPL z Vaši adresy nebo Vám dáme k dispozici štítek, s kterým lze zásilku zanést na jakékoliv výdejní místo PPL parcelshop. V tomto případě se zásilka vždy dostane k nám včas a my tak Váš požadavek dokážeme zpracovat v nejkratší možné době.

 

  • Zásilku můžete také zaslat na Vaše náklady na adresu, která je uvedené na konci on-line formuláře. V tomto případě však může dojít ke zpoždění zpracování požadavku v řádu týdne nebo v krajním případě dle naších zkušeností i k nedoručení zásilky vámi vybraným přepravcem k nám.

 

! Pro každý z těchto případů je nutné vyplnit on-line formulář !

Průběh Vašeho případu (vrácení, reklamace apod.) můžete sledovat v reklamačním portále, na který se dostanete před odkaz v e-mailu, který Vám přijde ihned po vyplnění on-line formuláře.